1. Rezervacije
    Ta sporazum o splošnih pogojih za nastanitev začne veljati, ko dobimo zavezujočo
    rezervacijo za vaš prihod.
    Rezervacijo lahko naredite po telefonu, elektronski pošti ali preko našega spletnega
    sistema za rezervacije, ter drugih prodajnih kanalih.
    Rezervacijo potrdite z vnaprejšnjim delnim ali celotnim plačilom do 30 % celotne
    rezervacije.
    V kolikor opravite rezervacijo preko prodajnih kanalov (Booking.com, Airbnb, Expedia,
    viaSlovenia, Mountvacation) veljajo takrat veljavni pogoji prodajnega kanala preko
    katerega je bila rezervacija opravljena.
    Rezervacija je zagotovljena po prejetem plačilu akontacije in pismenem potrdilu s strani
    najemodajalca.
    Za nekatere primere najema ali rezervacije, se lahko dogovorijo in veljajo drugačni
    pogoji bivanja, kot so navedeni v teh splošnih pogojih bivanja.
    Prenočevanje gostov, ki v sobi ali apartmaju niso prijavljeni in za bivanje niso plačali, ni
    dovoljeno.
  2. Prihod
    Rezervacija velja od 15. ure na dan prihoda in do 10. ure na dan odhoda.
    Pri prevzemu sobe ali apartmaja z lastnikom preveri opremo in inventar, navedeno na
    seznamu opreme in inventarja.
  3. Plačilo
    Račun za nastanitev lahko poravnate z bančnim nakazilom, preko bančne kartice,
    paypalom ali preko rezervacijskega sistema.
    V kolikor opravite rezervacijo preko prodajnih kanalov (Booking.com, Airbnb, Expedia,
    viaSlovenia, Mountvacation) ste lahko opravili plačilo preko prodajnega kanala v kolikor
    je lastnik namestitve tako dogovorjen s prodajnim kanalom.
  4. Cene
    Cene za nastanitev vsebujejo DDV.
    Cena za nastanitev ne vključuje pijače, hrane, telefoniranja, pranja in varstva otrok.
    Posebne in promocijske ponudbe veljajo, če bivanje ni skrajšano.
    Popusti se ne seštevajo.
  5. Turistična taksa
    Cena za nastanitev se poviša za znesek turistične takse, ki je določena z odlokom
    občine Bohinj.v kateri je nastanitev locirana.
  6. Odpoved
    Za odpoved 30 dni pred prihodom, se predplačilo vrne v celoti, za predčasen odhod se
    zaračuna vsako odpovedano noč. Odpoved rezervacije mora biti v pisni obliki, klicu ali
    e-mailu.
  7. Hišni ljubljenčki
    Hišni ljubljenčki niso dovoljeni.
  8. Kajenje, odpadki
    V nastanitvah kajenje ni dovoljeno. Kajenje je dovoljeno zunaj na terasi ali balkonu.
    Prosimo, da ločeno zbirate odpadke, da bomo okolju čimbolj prijazni.
  9. Pravica do zavrnitve
    Pridržujemo si pravico do zavrnitve rezervacije in v posebnih okoliščinah pravico do
    preklica, prilagoditve ali spreminjanja vašega aranžmaja.
    Če moramo rezervacijo preklicati, prilagoditi ali spremeniti, se bomo po najboljših
    močeh potrudili, da bomo ponudili alternativni termin. Če naše alternativne ponudbe ne
    boste sprejeli, vam bomo vrnili celoten vplačan denar.
  10. Število gostov
    Lastnik si pridržuje pravico, da prepove vstop ali odslovi celo skupino, če število oseb
    presega število, določeno v sporazumu.
  11. Izguba in poškodba lastnine gostov
    Ne odgovarjamo za izgubljeno ali poškodovano lastnino ali za poškodbe, ki ste jih vi ali
    kdo iz vaše družbe utrpeli med bivanjem v naši nastanitvi.
    Za denar in vredne predmete v času bivanja v naši nastanitvi ne odgovarjamo.
    V apartmajih ne puščajte nobene hrane, smeti in odpadkov, hladilnik naj bo ugasnjen.
    Posoda naj bo nujno pomita, osušena in zložena v omarice.
  12. Splošna določila
    Med vašo odsotnostjo naj bodo vrata apartmaja zaklenjena, okna zaprta, razsvetljava in
    vse električne naprave ( TV, štedilnik ) izključite in zaprite vodo.
    Za vklop ogrevanja preverite, ali so radiatorji odprti.

Prosimo, da po nepotrebnem ne trošite tople vode. Najemodajalec ne prevzema
nikakršne odgovornosti za denar, nakit, vrednostne papirje in ostale predmete, ki jih
gosti hranijo v apartmaju in avtomobilih.
Gostom je na voljo brezplačno parkirišče. Lastnik ne prevzema odgovornosti za varnost
vozil, kakršno koli škodo na vozilih ali predmetih, shranjenih v vozilih.
Lastnik objekta ima pravico v odsotnosti gosta, v posebnih okoliščinah, vstopiti v
apartma zaradi preprečevanja nastanka morebitne škode ali nevarnosti.
S svojim ravnanjem ne motite reda, miru in spoštujte navedena pravila, še zlasti v
nočnih urah (od 22.00 do 06.00) in v času popoldanskega počitka (od 15.00 do 17.00).
Upoštevajte obzirnost do sosedov.
V primeru neupoštevanja pravil hišnega reda ima lastnik pravico gostu odpovedati
nadaljnje bivanje v apartmaju, brez povrnitve stroškov najema.

  1. Pritožbe
    Če v sobi pride do kakšnih okvar, mora gost o tem nemudoma obvestiti lastnika ali
    upravitelja nastanitve ter lastniku ali upravitelju dovoliti, da v doglednem času odpravi
    težavo. Če gost tega ne upošteva, nima pravice do spremembe trajanja bivanja..
    Pisno reklamacijo lahko gost vloži najkasneje v roku osmih dni po končanem bivanju.
    Reklamacija mora biti utemeljena, z ustreznimi dokazi ali potrdilom, poslana na naslov
    lastnika nastanitve.
  2. Dostop in pravica vstopa
    Pridržujemo si pravico, da vstopimo v sobo v primernem času in iz upravičenih
    razlogov.
    Lastnik posesti in vzdrževalci lahko iz upravičljivih razlogov, še posebej zaradi nujnih
    vzdrževalnih del in pregleda, vstopijo v sobo.
  3. Nezakonita uporaba
    V apartmaju lahko bivajo le prijavljeni gostje. Za obiske je potrebno obvestiti lastnika.
    Ta sporazum bo prenehal brez povračila stroškov ali depozitov najema v primeru
    nezakonite uporabe drog, zlorabe katere koli osebe, zatočišča beguncev itd.
  4. Ure počitka
    Čas počitka v nastanitvi je od 22.00 do 07.00 ure dnevno.
    Prepovedane so vsakršne zabave ali dogodki.
  5. Sporazum o kreditnih karticah in izterjavi  neplačila

Naročnik sprejme vse pogoje pogodbe o najemu in sprejme vse obveznosti za
najemnino in stroške, povezane z najemom sobe, hiše, apartmaja…, ter morebitno
škodo, ki presega običajno obrabo med trajanjem najema nastanitvi. Naročnik dovoljuje,
da bodo ti stroški zaračunani na kreditni kartici. V odsotnosti drugega plačilnega
sredstva, naročnik pooblasti lastnika nastanitve, da bremeni naročnikovo kreditno
kartico za plačilo vseh naštetih postavk. Lastnik namestitve lahko pridobi katera koli
sredstva ali kreditne kartice od drugih zastopnikov (Booking.com, Airbnb, Expedia,
viaSlovenia, Mountvacation).

  1. Povzročena škoda
    Lastnik ima pravico, da gostu, uporabniku namestitve in opreme zaračuna škodo katero
    je gost povzročil namerno ali nenamerno na objektu ali notranji in zunanji opremi. V
    primeru neplačila povzročene škode si lastnik objekta pridružuje pravico vse podatki od
    gosta posredovati pristojnemu organu ali policiji za izterjavo odškodnine.
  2. Spremembe ali odpoved s strani lastnika
    Lastnik ima pravico, da spremeni ali odpove to pogodbo kadar koli za kakršen koli
    primer, če je to potrebno zaradi višje sile ali česar koli drugega, na kar lastnik nima
    vpliva. V tem primeru lastnik vrne ves denar, ki ste ga že vplačali. Lastnikova
    odgovornost je omejena na vrnitev pologa. Lastnik ni odgovoren za kakršno koli drugo
    škodo.